Get Adobe Flash player

PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE CRM


  • CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań
  • CRM rozszerza definicję i koncepcję sprzedaży ze świadomego aktu działania na ciągły proces, obejmujący swoim zasięgiem wszystkich pracowników danego przedsiębiorstwa. Celem CRM jest zarówno zbudowanie lojalności, jak i zdefiniowanie „wartości” każdego klienta za pomocą ciągłego pozyskiwania i odpowiedniego wykorzystania dostępnych informacji.
  • CRM ma na celu bieżące doskonalenie i implementację takich strategii działania, które, wspierane nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, zmniejszają rozbieżność między obecnymi i przyszłymi działaniami organizacji w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów.
  • CRM stanowi nowe podejście w dziedzinie zarządzania, które integrując działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług koordynuje i jednoczy wszystkie składowe procesu interakcji z konsumentem.


Zaprojektujemy dla Państwa i wdrożymy system CRM, który usprawni zarządzanie portfelem klientów, magazynem, fakturami oraz innymi składowymi w prowadzeniu przedsiębiorstwa.




Polskie Centrum Finansowe Sp. z o.o.

Warsaw Trade Tower, ul. Chłodna 51, 00-891 Warszawa +48 22 435 88 08, Email: info@pcf24.pl

NIP: 1251331663, REGON: 015830371, KRS: 0000222546